NFS Underground 2
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
NFS Underground 2
Coraz więcej wiadomo o Underground 2, ale na oficjalnej stronie jest nie fużo screenów i wiadomo¶ci chociażby o wozach.Znalazłem jedn± stronkę gdzie s± prawie wszystkie wozy na screenach.Wszyscy co czekaj± na Undergrounda 2 tak samo jak na Maybacha.Radzę wej¶ć tu .Tylko, że ta strona jeszcze bardziej rozbudzi wasz apetyt.
Last edited by Mat on 2004-10-16, 12:00, edited 1 time in total.
WoW mnie wezwał, a ja odpowiedziałem na wezwanie
Ja już z niecierpliwo¶ci± czekam na premierę NFS: U2
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Czy to prawda, ze będzie tryb free drive, gdzie będzie moża sobie spokojnie pojeĽdzić po całymi mie¶cie
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
To ja tez dorzuce kilka linkow:
LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
LINK 5
LINK 6
Co do trybo gry to beda takie:
LINK 1
LINK 2
LINK 3
LINK 4
LINK 5
LINK 6
Co do trybo gry to beda takie:
Round course - round running in an open world with temporary obstacles; 4 cars; approximately 45 distances
Sprint - point to point running in an open world with temporary obstacles, 4 cars; approximately 40 distances
Street X - Round-run on close round courses; 4 cars; much car contact and fight for positions (aggressive AI); 9 distances (4 in a trade area & 4 in a multi-storey car park)
Outrun - it wins a running in an open world - as soon as the leading has 300 meters projection/lead,; 2-4 cars; unrestricted number of distances!
Underground Racing League - round running on certain racing courses; 6 cars; 11 distances (5 on GT Rundkursen and 6
on the airport)
Drag - Point to point Drags; 4 cars; 9 distances (3 in the city, 3 in the trade area and 3 on the airport)
Drift - round drift Action on closed round courses; 4 cars (in NFS Underground the player was alone on the distance); 11 distances (5 in the stadium and 6 in the multi-storey car park)
Team drift - round drift Action on closed round courses, follows your team comrade, because there are points only if you drift together and near together; 2 cars (or 4 cars over divided screen - 2 teams with 2 cars); 11 distances (identical to normal drift mode)
Downhill drift - point to point Drifts in open world with temporary obstacles, points of bonus gives it when drifting around other cars;
1-4 (TBD); 6 distances in hill landscape
Showcase - Event is based on scene, at which a photo is made by the car of the player (camera is steered by the player). In this mode shears doors can be opened and audio Upgrades be indicated.
Last edited by Kamill on 2004-10-16, 12:10, edited 1 time in total.
Ale będzie moża pojeĽdzić po mie¶cie bez ¶cigania się?Takiego trybu chyba nie będzie jako osobnego, ale po mie¶cie jak najbardziej będziesz mógł jeĽdzić.Od sklepu do sklepu, od salonu do salonu.Garaż też będzie trzeba rozbudowywać jeżeli będziesz chciał mieć więcej niż jedn± brykę.
PS. Czy to możliwe, żeby gra miała takie małe wymagania sprzętowe:
Need for Speed Underground 2 will need the following PC system requirements.
CPU: Pentium III 933 MHz or higher
RAM: 128 MB or higher, 256 MB or higher for XP
OS: Windows 98/ME/2000/XP
HD-space: at least 1000 MB
Graphics Card: 32 MB or higher, DirectX 9.0
Last edited by ZNag on 2004-10-16, 12:13, edited 1 time in total.
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
No ja się wła¶nie zastanawiam czy możliwe jest, żeby były takie małe wymagania sprzętowe...Co wy chcecie od wymagań? Przecierz jak na dzisiejsze czasy s± bardzo niskie Np. 256 ramu ma raczej każdy
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Gra ma nieskie wymagania sprzętowe, bo engine NFS ewoluował przez wiele lat i dlatego może zapewnić dobra grafikę i wysok± wydajno¶c nawet na słabym sprzęcie. To tak jak engine Quake'a modyfikowali coraz bardzie i bardziej, dodawali nowe funkcje i optymalizowali pod k±tem działania. Tak więc możliwe jest, aby Underground 2 miał nieskie wymagania.
Swoj± drog± grafika absolutnie NICZYM się nie różni od czę¶ci pierwszej A wszystko to przez marne możliwo¶ci PlayStation 2
Swoj± drog± grafika absolutnie NICZYM się nie różni od czę¶ci pierwszej A wszystko to przez marne możliwo¶ci PlayStation 2
Athlon64 X2 5600+ GEIL Ultra 2GB 800mhz
Gainward 7950GT GoldenSample 512DDR3
Gainward 7950GT GoldenSample 512DDR3