Ale chyba tylko w limuzynie? ;P W sportowym samochodzie, klasyczny manual to chyba jedyny rozsądny wybór. Żadanych łopatek, półautomatów itp. Ręczna skrzynia biegów wymiata!Ale jeśli ma już te 300 koni, to osobiście nie widzę przeciwieństw ku temu ;]
Nowinki Motoryzacyjne
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
http://obczaj.net/57172/
OMG ja to chcę!
OMG ja to chcę!
Genialne! Ten samochód to mobilna willa z garażem...
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
- pporwichpt
- HQTM-Team
- Posts: 93
- Joined: 2005-06-27, 16:18
- Location: Pniewy
Kilka newsów ;)
Na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie Alfa Romeo zaprezentuje otwartą wersję modelu 8C, która otrzyma nazwę 8C Spider.
Z zewnątrz auto jest takie samo co wersja coupe poza tym, że nie ma dachu Zamiast niego w aucie znajduje się materiałowy dach. Tego wyśmienitego wyglądu dopełniają 20-calowe felgi, na które nałożono opony w rozmiarze 245/35 z przodu i 285/35 na tylną oś.
Wnętrze zostało żywcem przeniesione z odmiany coupe.
Pod maską Alfy Romeo 8C Spider pracuje znany z zamkniętej wersji ośmiocylidnrowy benzynowy o pojemności 4.7 litra. Legitymuje się on mocą 470 koni mechanicznych. Silnik ten współpracuje z 6-stopniową skrzynią znaną z modelu coupe. Cała moc oraz moment obrotowy przenoszone są na tylne koła.
Producent zamontował w 8C Spider nie tylko ładne nadwozie oraz mocny silnik. Auto wyposażone jest w ceramiczne tarcze hamulcowe znanej firmy Brembo. Owe tarcze mają średnicę 380 mm z przodu oraz 360 mm z na tylnej osi.
I na koniec, dla jednych dobra dla innych zła, wiadomość. Wersja Spider zostanie wyprodukowana, podobnie jak coupe, w 500 egzemplarzach. Cena? Na razie nie jest znana.
FOTO:
(C) carscoop
____________________________________________________________________
Fiat ujawnił oficjalne informacje na temat najmocniejszej wersji Fiata 500 nazwanej Abarth.
Od seryjnej "pięćsetki" auto różni się: bardziej muskularnym przednim zderzakiem, nowymi 5-ramiennymi felgami, nieco innym progiem, lotką nad tylną szybą, nowym tylnym zderzakiem, pod którym znajduje się dyfuzor oraz dwie końcówki układu wydechowego. Poza tym logo Fiata zastąpiono logiem Abartha.
Co zmieniło się wewnątrz najmocniejszej 500-tki? Tego na razie nie wiadomo.
A teraz czas na to co w tym woziku najważniejsze, czyli silnik. A pod maską tego Fiacika drzemie jednostka napędowa zastosowana w Facie Grande Punto Abarth. Zasilany jest benzyną. Wyposażony jest w turbosprężarkę. A teraz do rzeczy - 1.4 litra i 155 koni mechanicznych, które przenoszone są na drogę poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Osiągi? Na takiego małego "brzdąca" można by rzec - świetne! Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy oraz prędkość maksymalna wynosząca 208 km/h.
Oficjalną premierę Fiat 500 Abarth będzie miał podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie.
FOTO:
(C) carscoop
(C) worldcarfans.com
________________________________________________________________________
Firma Pagani opublikowała pierwsze zdjęcia oraz informacje na temat mocniejszej wersji Zondy - Zondy R.
Z zewnątrz auto będzie się różniło od "słabszych" wersji trochę innym przednim jak i tylnym zderzakiem (ten drugi będzie miał w sobie wielki dyfuzor), nowym spojlerem z tyłu oraz jeszcze kilkoma elementami. Na koniec dodam, że nadwozie Pagani Zondy R wykonane będzie (tak jak zresztą w reszcie Zond) z włókna węglowego.
Na razie o silniku nie wiadomo za wiele. Na razie niewątpliwe jest to, że będzie miał moc 750 koni mechanicznych. Póki na resztę danych technicznych będziemy musieli poczekać.
Jesteś chętny, by kupić Zondę R? Jeśli masz na koncie bankowym wolne 1 200 000 dolarów - to żaden problem
FOTO:
(C) autoblog.com
Z zewnątrz auto jest takie samo co wersja coupe poza tym, że nie ma dachu Zamiast niego w aucie znajduje się materiałowy dach. Tego wyśmienitego wyglądu dopełniają 20-calowe felgi, na które nałożono opony w rozmiarze 245/35 z przodu i 285/35 na tylną oś.
Wnętrze zostało żywcem przeniesione z odmiany coupe.
Pod maską Alfy Romeo 8C Spider pracuje znany z zamkniętej wersji ośmiocylidnrowy benzynowy o pojemności 4.7 litra. Legitymuje się on mocą 470 koni mechanicznych. Silnik ten współpracuje z 6-stopniową skrzynią znaną z modelu coupe. Cała moc oraz moment obrotowy przenoszone są na tylne koła.
Producent zamontował w 8C Spider nie tylko ładne nadwozie oraz mocny silnik. Auto wyposażone jest w ceramiczne tarcze hamulcowe znanej firmy Brembo. Owe tarcze mają średnicę 380 mm z przodu oraz 360 mm z na tylnej osi.
I na koniec, dla jednych dobra dla innych zła, wiadomość. Wersja Spider zostanie wyprodukowana, podobnie jak coupe, w 500 egzemplarzach. Cena? Na razie nie jest znana.
FOTO:
(C) carscoop
____________________________________________________________________
Fiat ujawnił oficjalne informacje na temat najmocniejszej wersji Fiata 500 nazwanej Abarth.
Od seryjnej "pięćsetki" auto różni się: bardziej muskularnym przednim zderzakiem, nowymi 5-ramiennymi felgami, nieco innym progiem, lotką nad tylną szybą, nowym tylnym zderzakiem, pod którym znajduje się dyfuzor oraz dwie końcówki układu wydechowego. Poza tym logo Fiata zastąpiono logiem Abartha.
Co zmieniło się wewnątrz najmocniejszej 500-tki? Tego na razie nie wiadomo.
A teraz czas na to co w tym woziku najważniejsze, czyli silnik. A pod maską tego Fiacika drzemie jednostka napędowa zastosowana w Facie Grande Punto Abarth. Zasilany jest benzyną. Wyposażony jest w turbosprężarkę. A teraz do rzeczy - 1.4 litra i 155 koni mechanicznych, które przenoszone są na drogę poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów. Osiągi? Na takiego małego "brzdąca" można by rzec - świetne! Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,2 sekundy oraz prędkość maksymalna wynosząca 208 km/h.
Oficjalną premierę Fiat 500 Abarth będzie miał podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie.
FOTO:
(C) carscoop
(C) worldcarfans.com
________________________________________________________________________
Firma Pagani opublikowała pierwsze zdjęcia oraz informacje na temat mocniejszej wersji Zondy - Zondy R.
Z zewnątrz auto będzie się różniło od "słabszych" wersji trochę innym przednim jak i tylnym zderzakiem (ten drugi będzie miał w sobie wielki dyfuzor), nowym spojlerem z tyłu oraz jeszcze kilkoma elementami. Na koniec dodam, że nadwozie Pagani Zondy R wykonane będzie (tak jak zresztą w reszcie Zond) z włókna węglowego.
Na razie o silniku nie wiadomo za wiele. Na razie niewątpliwe jest to, że będzie miał moc 750 koni mechanicznych. Póki na resztę danych technicznych będziemy musieli poczekać.
Jesteś chętny, by kupić Zondę R? Jeśli masz na koncie bankowym wolne 1 200 000 dolarów - to żaden problem
FOTO:
(C) autoblog.com