Classic Madness: Informacje ogólne

Znajdziemy tu informacje o nowych samochodach, dodatkach itp. wydanych przez HQTM-Team.

Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team

Post Reply
User avatar
gergu
HQTM-Team
Posts: 1456
Joined: 2004-07-16, 10:24
Location: Zambrów [PL]
Contact:

Post by gergu »

jedrekk wrote:Czy do CM wyjdzie coś do tworzenia malowań na auta?
Przyłączam się do pytania a zarazem prośby, jakieś przykładowe teksturki bardzo by ożywiły prace teamów odpowiedzialnych za kolory.
x KCP Team ::: gergu homepage v. 3.0
x
♥♥♥ Real Madrid ♥♥♥
User avatar
radex
HQTM-Team
Posts: 558
Joined: 2007-01-13, 17:00
Location: Krosno

Post by radex »

No właśnie miałem się pytać o plik ID....
User avatar
James Beckerson
HQTM-Team
Posts: 295
Joined: 2004-07-18, 21:19
Location: Poznañ
Contact:

Post by James Beckerson »

Mam nadzieje ze nie. Sa oryginalne kolory i wystarczy.
User avatar
radex
HQTM-Team
Posts: 558
Joined: 2007-01-13, 17:00
Location: Krosno

Post by radex »

Mnie wystarczą, ale zapytać nie przeszkadza...w sumie to mi kolorek spasowałby tylko do Jelcza (przynajmniej na dziś dzień :P )
User avatar
jedrekk
Fantastic Order Of Lords
Posts: 120
Joined: 2004-09-11, 14:19
Location: 127.0.0.1

Post by jedrekk »

James Beckerson wrote:Mam nadzieje ze nie. Sa oryginalne kolory i wystarczy.
Przecież jak nie chcesz to nie będziesz musiał ściągać, a przynajmniej będzie troche urozmaicenia.
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

Pytanie do Maxoffa i reszty teamu. Czy da radę tunignować samochody podmianiane przez CM, programem MM2 Ultimate Tweaker ??
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
User avatar
James Beckerson
HQTM-Team
Posts: 295
Joined: 2004-07-18, 21:19
Location: Poznañ
Contact:

Post by James Beckerson »

jedrekk wrote:
James Beckerson wrote:Mam nadzieje ze nie. Sa oryginalne kolory i wystarczy.
Przecież jak nie chcesz to nie będziesz musiał ściągać, a przynajmniej będzie troche urozmaicenia.
Tam sa lata 50, wiec te kolory sa nowe i interesujace, nie ma po co urozmaicać.
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

jedrekk wrote:Czy do CM wyjdzie coś do tworzenia malowań na auta?
Developer Pack jest w planach o czym informowaliśmy w newsie.
ZNag wrote:Czy da radę tunignować samochody podmianiane przez CM, programem MM2 Ultimate Tweaker ??
A sam nie możesz tego sprawdzić ?? :)
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Pabolo

Post by Pabolo »

To jak wydacie ten Pack to postarajcie się już to może wszystko skleić czyli mapy dokończyć, menu itp.
User avatar
pporwichpt
HQTM-Team
Posts: 93
Joined: 2005-06-27, 16:18
Location: Pniewy

Post by pporwichpt »

Wielkie dzięki dla HQTM Teamu za wydanie Classic Madness. Jest ono co prawda niedokończone (może ktoś inny się zabierze za dokończenie CM), ale myślę, że warto je ściągnąć (co w tej chwili czynię ;)) i pograć. Poza tym wielki respekt ode mnie, że i tak wiele zrobiliście :)
Wielkie dzięki dla HummFreda, Qrczaka, Tr@piego oraz Maxoffa za wiele lat pracy nad tym, by w świecie MM2 coś się działo (a to nowy wózek do gry, a to mod czy jakieś dodatki do wozów). Za wiele wspaniale wykonanych samochodów (w których wprowadzaliście wiele ciekawych elementów, np. "awaryjne" świecące się podczas cofania, działające wycieraczki podczas deszczu), dodatków do nich (kolory itd.) oraz modów, które uatrakcyjniały nam spędzanie czasu przy grze już nie pierwszej świeżości jaką jest Midtown Madness 2.
Jak to napisał kilka stron wcześniej jeden z użytkowników forum - niejeden polski team MM2 zakończył swoją działalność na pokazaniu kilku fotek projektów, które nigdy nie zostały ukończone bądź wydaniu tylko jednego czy kilku samochodów. Ale nie Wy, nie HQTM. Wy trzymaliście się mocno przez te kilka lat Waszej działalności. Za to jeszcze raz wielkie podziękowania.
"Wszystko co dobre, szybko się kończy" - mówi przysłowie. Te kilka lat działalności HQTM Teamu minęło tak szybko, że dziś może się nam wydawać, iż HQTM powstał dopiero miesiąc temu. Ale na to zakończenie Waszej (że tak powiem "oficialnej") działalności zrobiliście Nam, graczom MM2, wielki prezent - wydaliście wyczekiwane od wielu lat Classic Madness.

Jeszcze raz wielkie, wielkie, wielkie dzięki za poświęcony czas i siły na prowadzenie najlepszego teamu gry Midtown Madness 2 w Polsce.
Last edited by pporwichpt on 2007-12-29, 21:00, edited 1 time in total.
User avatar
Goszczak
HQTM-Team
Posts: 1401
Joined: 2004-08-01, 14:57
Location: z mamy
Contact:

Post by Goszczak »

Pabolo wrote:To jak wydacie ten Pack to postarajcie się już to może wszystko skleić czyli mapy dokończyć, menu itp.
A czytałeś uważnie news na stronie HQTMu ;>
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

Maxoff wrote:A sam nie możesz tego sprawdzić
Ha, da radę! :) Niestety podczas edycji pliku, komp strasznie się tnie...
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
User avatar
radex
HQTM-Team
Posts: 558
Joined: 2007-01-13, 17:00
Location: Krosno

Post by radex »

pporwichpt wrote:niejeden polski team MM2 zakończył swoją działalność na pokazaniu kilku fotek projektów, które nigdy nie zostały ukończone
it's me! :D
ZNag wrote:Ha, da radę! :)
To gites! A będzie się dało usunąć jakoś te usterki z Chevroleta 3100?
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

radex wrote:A będzie się dało usunąć jakoś te usterki z Chevroleta 3100?
Najlepiej to edytować plik z tuningiem, jednak programem MM2UT też chyba można usunąć te usterki poprzez włączenie "make car unbreakable". Niestety ten drugi sposób jest ryzykowny, gdyż jak coś się nie powiedzie, trzeba wgrywać na nowo plik !CM_Core.ar... ;|
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

Funkcja "make car unbreakable" w programie MM2UT zadziałała, tylko najpierw trzeba usunąć plik !CM_!_Changes.ar z głównego folderu z grą.

Oto efekt:
Image
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Post Reply