Moje domki ;)

Prezentujemy tutaj swoje w³asne pracy, takie jak grafikê 2D, 3D, filmy, animacje, strony internetowe i inne

Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team

Skoda

Moje domki ;)

Post by Skoda »

Przedstawiam mój pierwszy projekt.

Yhym. Skończony jest jak na razie tylko z zewnątrz. W środku są już tekstury na podłogach i części mebli, ale jest jeszcze trochę do zrobienia. Zamierzam też postawić coś więcej w garażu, skoro postanowiłem zostawić bramę otwartą. Rozważam również dorobienie podjazdu + schodka do domu, ponieważ drzwi są nieco wyżej od poziomu ziemi, a nie chcę problemów z wjeżdżaniem. Przy okazji dzięki dla Kubasa (i Pabola ;) ) za pomoc techniczną.
Last edited by Skoda on 2007-08-22, 10:19, edited 2 times in total.
Albee
HQTM-Team
Posts: 1846
Joined: 2005-02-07, 15:14
Location: ---

Post by Albee »

Ładnie Ci wyszedł trzeba przyznać.
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

Ekhmm, Skoda, ile poly ma ten domek ??

P.S. Budynek bardzo ładnie się prezentuje :)
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Skoda

Post by Skoda »

ZNag wrote:Ekhmm, Skoda, ile poly ma ten domek ??
15,180. ;)
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Panowie, bez przesady, do Cm to on nie będzie. Ma bagatela 10 razy za dużo poly
Skoda

Post by Skoda »

Panowie, bez przesady, do Cm to on nie będzie.
Już w trakcie projektowania w ZSP stwierdziłem, że będzie miał za dużo poly na CM. :) Chcę go jednak wrzucić do MM2.

Model już skończyłem, wygląda tak. Nigdy jednak nie miałem do czynienia z MM2CT i nie wiem, przynajmniej na razie, jak go umieścić w San Francisco. To może trochę potrwać, szczególnie, że jest tylko angielski tutorial. ;)
Pabolo

Post by Pabolo »

SkOdAmAnIaK wrote:...Nigdy jednak nie miałem do czynienia z MM2CT i nie wiem, przynajmniej na razie, jak go umieścić w San Francisco. To może trochę potrwać, szczególnie, że jest tylko angielski tutorial. ;)
To powinno załatwić sprawę ;)
Skoda

Post by Skoda »

Pabolo wrote:To powinno załatwić sprawę ;)
Wielkie dzięki! :D
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Wnętrze garażu oteksturowałeś??
dodatkowo, na przyszłość rób zamiast wymyślnych drzwi płaską deskę i renderuj na nią owe drzwi. Tak samo, nie rób tak szczegółowych okien bo to one dużo poly zżerają.
Skoda

Post by Skoda »

Grisp wrote:Wnętrze garażu oteksturowałeś??
Tak, tylko ściana ma dość jasny kolor. :)
Grisp wrote:dodatkowo, na przyszłość rób zamiast wymyślnych drzwi płaską deskę i renderuj na nią owe drzwi. Tak samo, nie rób tak szczegółowych okien bo to one dużo poly zżerają.
Dzięki, zapamiętam. :)
Skoda

Post by Skoda »

Z góry sorry za zdublowany post.

Ja się poddaję. Mam folder o nazwie domek, w nim foldery:

--> geometry > dom.bak, dom.pkg,
--> texture > dom.3ds, dom.z3d, sporo tekstur w formacie *.tga,
--> city > sf.inst,
--> bound > dom_BOUND.bnd;

Budynek ustawiłem w MM2CT i spakowałem folder domek w plik !!!domek.ar. Po włączeniu gry i dojechaniu na miejsce budowla miga w zależności od kąta, z jakiego się na nią patrzy i można przez nią przejechać. Sprawdzałem już różne opcje i na prawdę nie wiem, co jest nie tak.
User avatar
Kubas
HQTM-Team
Posts: 220
Joined: 2006-02-11, 18:11

Post by Kubas »

Jestes pewny, ¿e te pliki .3ds i .z3d w folderze TEXTURE, powinny siê tam znajdowac ?
Skoda

Post by Skoda »

Maxoff wrote:6. skopiuj tekstury i plik .3ds do jednego katalogu - najlepiej texture (nie trzeba wtedy będzie ustawiać katalogów w ZModelerze)
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

Rozumiem, że domek jest w grze w miejscu w którym powinien być, tak ??

1. Odnośnie migania - trudno cokowliek powiedzieć bez dodaktowych informacji, być może obiekt znajduje się na przecięciu bloków PSDL. Cały obiekt INST powinien znajdować się w obrębie jednego bloku.

2. Odnośnie przejeźdzania przez niego - powodem może być to samo co wyżej i/lub bound może być niewłaściwy (bound jest bardzo wrażliwy na błędy).

W każdym razie pokaż proszę kilka screenów z MM2CT i MM2, pozwoli to ocenić sytuację.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Skoda

Post by Skoda »

Maxoff wrote:Rozumiem, że domek jest w grze w miejscu w którym powinien być, tak ??

1. Odnośnie migania - trudno cokowliek powiedzieć bez dodaktowych informacji, być może obiekt znajduje się na przecięciu bloków PSDL. Cały obiekt INST powinien znajdować się w obrębie jednego bloku.

2. Odnośnie przejeźdzania przez niego - powodem może być to samo co wyżej i/lub bound może być niewłaściwy (bound jest bardzo wrażliwy na błędy).
Te dwie rzeczy już załatwiłem. Teraz jedynym problemem jest to, że gra nie wyświetla części tekstur, które w ZModelerze/3ds są OK.
Post Reply