Moje domki ;)
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
Moje domki ;)
Przedstawiam mój pierwszy projekt.
Yhym. Skończony jest jak na razie tylko z zewnątrz. W środku są już tekstury na podłogach i części mebli, ale jest jeszcze trochę do zrobienia. Zamierzam też postawić coś więcej w garażu, skoro postanowiłem zostawić bramę otwartą. Rozważam również dorobienie podjazdu + schodka do domu, ponieważ drzwi są nieco wyżej od poziomu ziemi, a nie chcę problemów z wjeżdżaniem. Przy okazji dzięki dla Kubasa (i Pabola ) za pomoc techniczną.
Yhym. Skończony jest jak na razie tylko z zewnątrz. W środku są już tekstury na podłogach i części mebli, ale jest jeszcze trochę do zrobienia. Zamierzam też postawić coś więcej w garażu, skoro postanowiłem zostawić bramę otwartą. Rozważam również dorobienie podjazdu + schodka do domu, ponieważ drzwi są nieco wyżej od poziomu ziemi, a nie chcę problemów z wjeżdżaniem. Przy okazji dzięki dla Kubasa (i Pabola ) za pomoc techniczną.
Last edited by Skoda on 2007-08-22, 10:19, edited 2 times in total.
Ekhmm, Skoda, ile poly ma ten domek
P.S. Budynek bardzo ładnie się prezentuje
P.S. Budynek bardzo ładnie się prezentuje
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Już w trakcie projektowania w ZSP stwierdziłem, że będzie miał za dużo poly na CM. Chcę go jednak wrzucić do MM2.Panowie, bez przesady, do Cm to on nie będzie.
Model już skończyłem, wygląda tak. Nigdy jednak nie miałem do czynienia z MM2CT i nie wiem, przynajmniej na razie, jak go umieścić w San Francisco. To może trochę potrwać, szczególnie, że jest tylko angielski tutorial.
Z góry sorry za zdublowany post.
Ja się poddaję. Mam folder o nazwie domek, w nim foldery:
--> geometry > dom.bak, dom.pkg,
--> texture > dom.3ds, dom.z3d, sporo tekstur w formacie *.tga,
--> city > sf.inst,
--> bound > dom_BOUND.bnd;
Budynek ustawiłem w MM2CT i spakowałem folder domek w plik !!!domek.ar. Po włączeniu gry i dojechaniu na miejsce budowla miga w zależności od kąta, z jakiego się na nią patrzy i można przez nią przejechać. Sprawdzałem już różne opcje i na prawdę nie wiem, co jest nie tak.
Ja się poddaję. Mam folder o nazwie domek, w nim foldery:
--> geometry > dom.bak, dom.pkg,
--> texture > dom.3ds, dom.z3d, sporo tekstur w formacie *.tga,
--> city > sf.inst,
--> bound > dom_BOUND.bnd;
Budynek ustawiłem w MM2CT i spakowałem folder domek w plik !!!domek.ar. Po włączeniu gry i dojechaniu na miejsce budowla miga w zależności od kąta, z jakiego się na nią patrzy i można przez nią przejechać. Sprawdzałem już różne opcje i na prawdę nie wiem, co jest nie tak.
Rozumiem, że domek jest w grze w miejscu w którym powinien być, tak
1. Odnośnie migania - trudno cokowliek powiedzieć bez dodaktowych informacji, być może obiekt znajduje się na przecięciu bloków PSDL. Cały obiekt INST powinien znajdować się w obrębie jednego bloku.
2. Odnośnie przejeźdzania przez niego - powodem może być to samo co wyżej i/lub bound może być niewłaściwy (bound jest bardzo wrażliwy na błędy).
W każdym razie pokaż proszę kilka screenów z MM2CT i MM2, pozwoli to ocenić sytuację.
1. Odnośnie migania - trudno cokowliek powiedzieć bez dodaktowych informacji, być może obiekt znajduje się na przecięciu bloków PSDL. Cały obiekt INST powinien znajdować się w obrębie jednego bloku.
2. Odnośnie przejeźdzania przez niego - powodem może być to samo co wyżej i/lub bound może być niewłaściwy (bound jest bardzo wrażliwy na błędy).
W każdym razie pokaż proszę kilka screenów z MM2CT i MM2, pozwoli to ocenić sytuację.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Te dwie rzeczy już załatwiłem. Teraz jedynym problemem jest to, że gra nie wyświetla części tekstur, które w ZModelerze/3ds są OK.Maxoff wrote:Rozumiem, że domek jest w grze w miejscu w którym powinien być, tak
1. Odnośnie migania - trudno cokowliek powiedzieć bez dodaktowych informacji, być może obiekt znajduje się na przecięciu bloków PSDL. Cały obiekt INST powinien znajdować się w obrębie jednego bloku.
2. Odnośnie przejeźdzania przez niego - powodem może być to samo co wyżej i/lub bound może być niewłaściwy (bound jest bardzo wrażliwy na błędy).