PUBLIKACJA! (Nissan Sunny)
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
- James Beckerson
- HQTM-Team
- Posts: 295
- Joined: 2004-07-18, 21:19
- Location: Poznañ
- Contact:
Pabolo, twoje prymitywne my¶lenie mnie dobija...Pabolo wrote:Porównaj sobie np: ten model z tym, zauwa¿y³e¶ jak±¶ ró¼nicê, bo ja tak
Tak ja zauwa¿y³em, porszak jest jest z wy¿szej pó³ki , ale niestety ma b³êdy a nissan to bardziej taki oldschool ale nie ma zadnych niedoci±gniêc, i deska jest bardzo ³adna.
Porównaj sobie to z tym widzisz ró¿nicê
Hqtm robi lepsze auta do mm2 od EuropaCar , model ju¿ ich powala nie mówi±c o konwersji .
Chwila chwila Pabolo. Przednie światła są wymodelowane w 3d, a tekstury nałożone są tak jak w innych autach HQTM, są jednak mniej przezroczyste. Włącz sobie MM2VV i dokładnie sobie to obejrzyj.
Sam samochód jest bardzo udany, z resztą jak każda produkcja HQTM. Nie będę się tu rozpisywał, jaki to on cudowny, bo i tak wszyscy dobrze to wiedzą .
Nawet palić gumę się da
P.S. Witam po krótkiej przerwie .
Sam samochód jest bardzo udany, z resztą jak każda produkcja HQTM. Nie będę się tu rozpisywał, jaki to on cudowny, bo i tak wszyscy dobrze to wiedzą .
Nawet palić gumę się da
P.S. Witam po krótkiej przerwie .
◄ ΚCP Team ■ Nitro Team ■ Giszowiec ►
Tak, tylko zauważ że wziąłeś samochód EC nad którym męczyli się chyba z rok, a i tak efekt końcowy nie pociągał zbytnio. Porównaj najlepszy wóz HQTM z tym EC.Pabolo wrote:Porównaj sobie np: ten model z tym, zauważyłeś jakąś róźnicę, bo ja tak
Last edited by Puma on 2006-12-27, 16:24, edited 1 time in total.
Racja, nie zauważyłem, no cóź... może i macie jednak racje, samochód jest dobry , bo wiesz... po screenach to słabo widać czy wóz jest cool'owyPaul167 wrote:Chwila chwila Pabolo. Przednie światła są wymodelowane w 3d, a tekstury nałożone są tak jak w innych autach HQTM, są jednak mniej przezroczyste. Włącz sobie MM2VV i dokładnie sobie to obejrzyj.
PS. Ładne screeny HummFred
Last edited by Pabolo on 2006-12-27, 15:21, edited 1 time in total.
Na teksturze maski jest pewne miejsce oznaczone "not used in this configuration", ono odpowiada masce bez wlotu. Wlot jest częścią karoserii (nie jest odpadającym elementem) i ma ustawione odbicia za pomocą shaderów (dla kolorów bez wlotu, odbicia wlotu są zredukowane do zera). Dlatego jeśli nawet ustawisz przeźroczystość na teksturze, to taki wlot i tak będzie miał odbłyski. Shaderów nie da się regulować za pomocą tekstur, te ustawienia są zaszyte w pliku PKG. To taki mały eksperyment, do tej pory wykorzystywaliśmy odpadające elementy.
*shader - informacje o materiale zapisana w pliku PKG, nie mylić z PixelShader
*shader - informacje o materiale zapisana w pliku PKG, nie mylić z PixelShader
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...