PUBLIKACJA! (Nissan Sunny)

Znajdziemy tu informacje o nowych samochodach, dodatkach itp. wydanych przez HQTM-Team.

Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team

Pabolo

Post by Pabolo »

Porównaj sobie np: ten model z tym, zauważyłeś jakąś róźnicę, bo ja tak :>
User avatar
KannXia
HQTM-Team
Posts: 3045
Joined: 2004-07-22, 18:00
Location: Kraina Szczê¶cia

Post by KannXia »

Model lepszy, a reszta pupiana. Liczy się całość, a nie tylko model. Widać, że jesteś facetem, bo tylko kształty Ci w głowie :D
Athlon64 X2 5600+ GEIL Ultra 2GB 800mhz
Gainward 7950GT GoldenSample 512DDR3
Pabolo

Post by Pabolo »

Oczywiście do deski rozdzielczej nic nie miałem bo ładnie im wyszła :), więc tylko skrytykowałem model ;)
User avatar
James Beckerson
HQTM-Team
Posts: 295
Joined: 2004-07-18, 21:19
Location: Poznañ
Contact:

Post by James Beckerson »

Pabolo wrote:Porównaj sobie np: ten model z tym, zauważyłeś jakąś róźnicę, bo ja tak :>
z tym że to Porsche to chyba jest renderowane w jakimś zewnetrznym programie, a Nissan jest wprost z MM2, na to trzeba poprawkę brać.
User avatar
czeski
HQTM-Team
Posts: 3496
Joined: 2005-02-17, 14:31
Location: Miami Heat

Post by czeski »

Deska z Peugeota jest wg. mnie bezkonkurencyjna :)
User avatar
Kubas
HQTM-Team
Posts: 220
Joined: 2006-02-11, 18:11

Post by Kubas »

Pabolo wrote:Porównaj sobie np: ten model z tym, zauwa¿y³e¶ jak±¶ ró¼nicê, bo ja tak
Pabolo, twoje prymitywne my¶lenie mnie dobija...

Tak ja zauwa¿y³em, porszak jest jest z wy¿szej pó³ki , ale niestety ma b³êdy a nissan to bardziej taki oldschool ale nie ma zadnych niedoci±gniêc, i deska jest bardzo ³adna.

Porównaj sobie to z tym widzisz ró¿nicê :)
Hqtm robi lepsze auta do mm2 od EuropaCar , model ju¿ ich powala nie mówi±c o konwersji .
Pabolo

Post by Pabolo »

Kubas wrote:Porównaj sobie to z tym widzisz różnicę :)
Hqtm robi lepsze auta do mm2 od EuropaCar , model już ich powala nie mówiąc o konwersji .
Tak, ale to tylko niektóre, bo ten Nissan Sunny N14 GTi już nie jest taki świetny jak Holden Efijy, można to zauważyć po przednich światłach, nałożono tylko textury :>, ale i tak nie jest źle, widziałem gorsze wozy :)
User avatar
Paul167
HQTM-Team
Posts: 756
Joined: 2004-07-21, 20:02
Location: [PL] Katowice
Contact:

Post by Paul167 »

Chwila chwila Pabolo. Przednie światła są wymodelowane w 3d, a tekstury nałożone są tak jak w innych autach HQTM, są jednak mniej przezroczyste. Włącz sobie MM2VV i dokładnie sobie to obejrzyj.

Sam samochód jest bardzo udany, z resztą jak każda produkcja HQTM. Nie będę się tu rozpisywał, jaki to on cudowny, bo i tak wszyscy dobrze to wiedzą ;).

Nawet palić gumę się da :D
Image

P.S. Witam po krótkiej przerwie :).
◄ ΚCP Team ■ Nitro Team ■ Giszowiec ►
User avatar
Puma
HQTM-Team
Posts: 1060
Joined: 2005-01-13, 13:18
Location: jestem ;]
Contact:

Post by Puma »

Pabolo wrote:Porównaj sobie np: ten model z tym, zauważyłeś jakąś róźnicę, bo ja tak :>
Tak, tylko zauważ że wziąłeś samochód EC nad którym męczyli się chyba z rok, a i tak efekt końcowy nie pociągał zbytnio. Porównaj najlepszy wóz HQTM z tym EC.
Last edited by Puma on 2006-12-27, 16:24, edited 1 time in total.
Puma®
This is my dream.
User avatar
HummFred
HQTM-Team
Posts: 279
Joined: 2004-07-06, 19:06
Contact:

Post by HummFred »

Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image
Image Image Image Image
Hummer Like Nothing Else
Pabolo

Post by Pabolo »

Paul167 wrote:Chwila chwila Pabolo. Przednie światła są wymodelowane w 3d, a tekstury nałożone są tak jak w innych autach HQTM, są jednak mniej przezroczyste. Włącz sobie MM2VV i dokładnie sobie to obejrzyj.
Racja, nie zauważyłem, no cóź... może i macie jednak racje, samochód jest dobry :), bo wiesz... po screenach to słabo widać czy wóz jest cool'owy ;)

PS. Ładne screeny HummFred
Last edited by Pabolo on 2006-12-27, 15:21, edited 1 time in total.
User avatar
Frost
Moderator
Posts: 1435
Joined: 2004-07-16, 11:04
Location: Family
Contact:

Post by Frost »

Pabolo wrote:po screenach to słabo widać czu wóz jest cool'owy
Ej no sorry, oceniasz tak szczegółowo auto ze screenów tylko? Spoko.
Pabolo

Post by Pabolo »

A jeszcze takie pytanie odnośnie tekstur, jak można usunąć ten wlot w masce ??, bo próbuje ze wszystkich sił je jakoś ukryć itp. ale to nic nie daje :/
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

Na teksturze maski jest pewne miejsce oznaczone "not used in this configuration", ono odpowiada masce bez wlotu. Wlot jest częścią karoserii (nie jest odpadającym elementem) i ma ustawione odbicia za pomocą shaderów (dla kolorów bez wlotu, odbicia wlotu są zredukowane do zera). Dlatego jeśli nawet ustawisz przeźroczystość na teksturze, to taki wlot i tak będzie miał odbłyski. Shaderów nie da się regulować za pomocą tekstur, te ustawienia są zaszyte w pliku PKG. To taki mały eksperyment, do tej pory wykorzystywaliśmy odpadające elementy.

*shader - informacje o materiale zapisana w pliku PKG, nie mylić z PixelShader
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
User avatar
czeski
HQTM-Team
Posts: 3496
Joined: 2005-02-17, 14:31
Location: Miami Heat

Post by czeski »

Strasznie mi się te felgi podobają :)
Post Reply