§1. Ogólne.
- 1. Celem tego forum jest umożliwienie dyskusji na zadane tematy jego użytkownikom.
2. Forum to nie chat - tu obowiązuje inna forma wypowiedzi oraz tzw. netykieta.
3. Administrator serwisu zastrzega sobie prawo do usunięcia konta użytkownika lub innych działań mających na celu utrzymanie porządku, bez konieczności podawania powodu.
- 1. Każdy dział tego forum ma swoje przeznaczenie, dlatego tematy nie związane z danym działem będą usuwane lub przenoszone do odpowiedniego działu.
2. Posty powtarzające się lub odbiegające od tematu będą usuwane. Zabronione jest tworzenie tzw. offtopic, ze względu na fakt, iż przeszkadza to nowym userom w odnalezieniu czy zrozumieniu danego wątku.
3. Nie powinno się pisać dwóch własnych postów pod rząd - używamy w tym celu opcji "Edytuj".
4. Wulgaryzmy są zabronione.
- 1. Użytkownik nie może samodzielnie zmienić swojego nicka (nazwy), w tym celu kontaktujemy się z Administratorem.
2. Zabrania się tworzenia dwóch lub wielu profili.
3. Dodatkowe informacje (także podpis i avatar) oraz inne opcje ustawiamy w profilu.
- 1. Avatar jest graficzną formą podpisu użytkownika i znajduje się pod jego nickiem (nazwą).
2. Rozmiar obrazka nie może przekroczyć 100x100 pikseli, a jego objętość - 16 KB.
3. Podpis jest dołączany do każdego postu i znajduje się poniżej jego treści.
4. W podpisie nie wolno umieszczać obrazków, a jego treść nie może zajmować więcej niż 3 linie. Obowiązująca wielkość czcionki - "9".
5. W podpisie (i na forum) nie wolno umieszczać linków do stron internetowych, które zawierają treści pornograficzne lub niezgodne z prawem.
6. Avatary i podpisy nie mogą zawierać wulgaryzmów oraz treści kontrowersyjnej. To czy dany avatar jest wulgarny lub/i kontrowersyjny podlega ocenie Moderatorów.
- 1. W przypadku naruszenia regulaminu Administrator lub Moderator forum wysyła danemu użytkownikowi prywatną wiadomość (PM) z informacją o zaistniałej sytuacji oraz sugestią podjęcia działań mających na celu dostosowanie się do regulaminu.
2. Ostrzeżenie dla użytkownika dodawane jest między innymi za:- a) ewidentne nabijanie postów,
b) obrazę innego użytkownika forum,
c) przesadne używanie emotikonek w jednym poście tudzież wulgaryzmów
4. Ban czasowy lub trwały (blokada wejścia na forum) stawiany jest za ewidentne lub powtarzające się złamanie któregokolwiek z punktów niniejszego regulaminu. - a) ewidentne nabijanie postów,
- Mimo wszystkich powyższych punktów regulaminu wierzymy, że użytkownicy potrafią sami ocenić granicę dobrego smaku i utrzymają konkretny poziom. W przeciwnym wypadku zostanie wystosowana słowna reprymenda i jeśli to nie poskutkuje użyte zostaną bardziej skuteczne środki perswazji.