Moje domki ;)

Prezentujemy tutaj swoje w³asne pracy, takie jak grafikê 2D, 3D, filmy, animacje, strony internetowe i inne

Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team

Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Skoda, więcej finezji !!

Póki co to zrobiłeś najprostrzy prostopadłościan z kilkoma dziurami i dachem.

Ile ta twoja remiza ma polygonów?
User avatar
Goszczak
HQTM-Team
Posts: 1401
Joined: 2004-08-01, 14:57
Location: z mamy
Contact:

Post by Goszczak »

Skoda wrote:W trakcie budowy wyszło, że wjazd do garażu był za niski, aby zmieścił się w nim wóz strażacki. :P
Ale czemu został poprawiony tylko jeden ?
Skoda

Post by Skoda »

Grisp wrote:Skoda, więcej finezji !!
Następnym razem. ;)
Grisp wrote:Ile ta twoja remiza ma polygonów?
Dużo (z 10k). :P
Goszczak wrote:Ale czemu został poprawiony tylko jeden ?
Bo poly na fragmentach ściany pomiędzy pozostałymi bramami są inaczej poukładane i aby to podnieść musiałbym zmienić cały przód budynku. :P Teraz da się wjechać do garażu przez pierwszą bramę, a przestrzeń nad pozostałymi wypełnia szyld, więc mi pasuje. :)
User avatar
Goszczak
HQTM-Team
Posts: 1401
Joined: 2004-08-01, 14:57
Location: z mamy
Contact:

Post by Goszczak »

Troche poświęcenia. Popraw te wieżeje. Albo "zamknij" je.

I takie pytanie. Na górze budynku coś jest wewnątrz wymodelowane?
Skoda

Post by Skoda »

Goszczak wrote:Na górze budynku coś jest wewnątrz wymodelowane?
Nie, oteksturowałem jedynie sufit i podłogę. Mebelki wrzucę do garażu i ew. do pomieszczenia obok. :)
User avatar
czeski
HQTM-Team
Posts: 3496
Joined: 2005-02-17, 14:31
Location: Miami Heat

Post by czeski »

Bardzo ładnie :)
User avatar
ZNag
HQTM-Team
Posts: 3526
Joined: 2004-07-15, 19:20
Location: W³oc³awek [PL]
Contact:

Post by ZNag »

Skoda, rozrzutny jesteś z tymi polygonami ;P Myślałem, że bydynek ma z góra 3k poly ;]

P.S. Ogólnie budynek ładnie wygląda.
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
User avatar
radex
HQTM-Team
Posts: 558
Joined: 2007-01-13, 17:00
Location: Krosno

Post by radex »

Mnie się bardzo podoba :D a będzie coś na tym placu?
Albee
HQTM-Team
Posts: 1846
Joined: 2005-02-07, 15:14
Location: ---

Post by Albee »

Dużo wolnego miejsca. :P
User avatar
czeski
HQTM-Team
Posts: 3496
Joined: 2005-02-17, 14:31
Location: Miami Heat

Post by czeski »

Będziesz mógł bączki kręcić :D
Skoda

Post by Skoda »

Model jest skończony, ale jak zwykle mam problem z wrzuceniem domku do gry. Robię to tak:

1. W ZModelerze mam model w 2 identycznych częściach - H i BOUND. Eksportuję go do PKG.
2. Tworzą się dwa nowe pliki - 'straz.pkg' i 'straz_BOUND.bnd'.
3. Model wraz z teksturami umieszczam w folderze 'texture', plik PKG w folderze 'geometry', a plik BND w folderze 'bound'.
4. Włączam MM2CT, ładuję miasto, z prawej strony klikam prawym i daję 'add new'. Ustawiam budynek na miejscu i wybieram z menu 'Save INST as'.
5. Zapisuję plik 'sf.inst' w folderze 'city'.
6. Wszystkie foldery pakuję w jedno archiwum - '!!!!!straz.zip'.
7. Zmieniam rozszerzenie na AR, wrzucam plik do folderu z grą.

Przy ładowaniu po wyborze auta wyskakuje Fatal Error i gra się wyłącza.
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Bez urazy Skoda, ale jak na takiego klocka to ten model ma strasznie dużo poly. Usuń szczegóły tych wszystkich drzwi i okien bo z 10 tysięcy 8 idzie właśnie na nie. Nadrabiaj teksturami. Jak nie masz odpowiednich proś BKDIego o pomoc, on ma ich dużo. Bardziej skomplikowana od tego modelu, moja stacja naprawcza miała 4200 poly, Gala z parkingiem podziemnym miała z 6000. A u Ciebie budynek na bazie prostokąta aż 10. Gra tego może nie unieść.
Skoda

Post by Skoda »

Grisp wrote:Gra tego może nie unieść.
Poprzedni domek (ten z kompletnym wnętrzem) miał około 16000 poly i gra go udźwignęła. :) Następny domek zrobię bez użycia ZSD, bo to przez nie taki prosty budynek ma tyle poly. :)
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

1. Spróbuj usunąć bounda, bez tego budynek będzie działać a będziemy mieli jeden element mniej do sprawdzenia.
2. Eksportujesz do PKG za pomocą ZModelera, tak ?? Jaki typ eksportu wybrałeś ?? Powinno być Trailer albo Building.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Skoda

Post by Skoda »

Maxoff wrote:1. Spróbuj usunąć bounda, bez tego budynek będzie działać a będziemy mieli jeden element mniej do sprawdzenia.
2. Eksportujesz do PKG za pomocą ZModelera, tak ?? Jaki typ eksportu wybrałeś ?? Powinno być Trailer albo Building.
Usunięcie bounda nie pomogło, gra dalej się wysypuje. Przy eksporcie wybrałem 'Trailer'.

Chyba znowu poślę domek jakiemuś dobremu człowiekowi, który wrzuci go do gry. :D
Post Reply