Moje domki ;)
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
Ale czemu został poprawiony tylko jeden ?Skoda wrote:W trakcie budowy wyszło, że wjazd do garażu był za niski, aby zmieścił się w nim wóz strażacki.
⊢ G0sku - strona domowa
⊢ Adria - dom weselny
⊢ Adria - dom weselny
Następnym razem.Grisp wrote:Skoda, więcej finezji
Dużo (z 10k).Grisp wrote:Ile ta twoja remiza ma polygonów?
Bo poly na fragmentach ściany pomiędzy pozostałymi bramami są inaczej poukładane i aby to podnieść musiałbym zmienić cały przód budynku. Teraz da się wjechać do garażu przez pierwszą bramę, a przestrzeń nad pozostałymi wypełnia szyld, więc mi pasuje.Goszczak wrote:Ale czemu został poprawiony tylko jeden ?
Troche poświęcenia. Popraw te wieżeje. Albo "zamknij" je.
I takie pytanie. Na górze budynku coś jest wewnątrz wymodelowane?
I takie pytanie. Na górze budynku coś jest wewnątrz wymodelowane?
⊢ G0sku - strona domowa
⊢ Adria - dom weselny
⊢ Adria - dom weselny
Skoda, rozrzutny jesteś z tymi polygonami ;P Myślałem, że bydynek ma z góra 3k poly ;]
P.S. Ogólnie budynek ładnie wygląda.
P.S. Ogólnie budynek ładnie wygląda.
•ZNag - Strona domowa
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
•Intel Core 2 Quad Q9400 2,66GHz, 4GB DDR2 800MHz (Dual Channel), ATI Radeon HD 4850 512MB, 500GB HDD + Pendrive 4GB; Samsung SyncMaster T220
Model jest skończony, ale jak zwykle mam problem z wrzuceniem domku do gry. Robię to tak:
1. W ZModelerze mam model w 2 identycznych częściach - H i BOUND. Eksportuję go do PKG.
2. Tworzą się dwa nowe pliki - 'straz.pkg' i 'straz_BOUND.bnd'.
3. Model wraz z teksturami umieszczam w folderze 'texture', plik PKG w folderze 'geometry', a plik BND w folderze 'bound'.
4. Włączam MM2CT, ładuję miasto, z prawej strony klikam prawym i daję 'add new'. Ustawiam budynek na miejscu i wybieram z menu 'Save INST as'.
5. Zapisuję plik 'sf.inst' w folderze 'city'.
6. Wszystkie foldery pakuję w jedno archiwum - '!!!!!straz.zip'.
7. Zmieniam rozszerzenie na AR, wrzucam plik do folderu z grą.
Przy ładowaniu po wyborze auta wyskakuje Fatal Error i gra się wyłącza.
1. W ZModelerze mam model w 2 identycznych częściach - H i BOUND. Eksportuję go do PKG.
2. Tworzą się dwa nowe pliki - 'straz.pkg' i 'straz_BOUND.bnd'.
3. Model wraz z teksturami umieszczam w folderze 'texture', plik PKG w folderze 'geometry', a plik BND w folderze 'bound'.
4. Włączam MM2CT, ładuję miasto, z prawej strony klikam prawym i daję 'add new'. Ustawiam budynek na miejscu i wybieram z menu 'Save INST as'.
5. Zapisuję plik 'sf.inst' w folderze 'city'.
6. Wszystkie foldery pakuję w jedno archiwum - '!!!!!straz.zip'.
7. Zmieniam rozszerzenie na AR, wrzucam plik do folderu z grą.
Przy ładowaniu po wyborze auta wyskakuje Fatal Error i gra się wyłącza.
Bez urazy Skoda, ale jak na takiego klocka to ten model ma strasznie dużo poly. Usuń szczegóły tych wszystkich drzwi i okien bo z 10 tysięcy 8 idzie właśnie na nie. Nadrabiaj teksturami. Jak nie masz odpowiednich proś BKDIego o pomoc, on ma ich dużo. Bardziej skomplikowana od tego modelu, moja stacja naprawcza miała 4200 poly, Gala z parkingiem podziemnym miała z 6000. A u Ciebie budynek na bazie prostokąta aż 10. Gra tego może nie unieść.
1. Spróbuj usunąć bounda, bez tego budynek będzie działać a będziemy mieli jeden element mniej do sprawdzenia.
2. Eksportujesz do PKG za pomocą ZModelera, tak Jaki typ eksportu wybrałeś Powinno być Trailer albo Building.
2. Eksportujesz do PKG za pomocą ZModelera, tak Jaki typ eksportu wybrałeś Powinno być Trailer albo Building.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Usunięcie bounda nie pomogło, gra dalej się wysypuje. Przy eksporcie wybrałem 'Trailer'.Maxoff wrote:1. Spróbuj usunąć bounda, bez tego budynek będzie działać a będziemy mieli jeden element mniej do sprawdzenia.
2. Eksportujesz do PKG za pomocą ZModelera, tak Jaki typ eksportu wybrałeś Powinno być Trailer albo Building.
Chyba znowu poślę domek jakiemuś dobremu człowiekowi, który wrzuci go do gry.