Street Legal Racing: Redline
Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team
W wersji 2.30Live! ma się 30000$ i większy wybór wśród autek. Niestety, chyba wrócę do 2.21, ponieważ po dodaniu refleksów (od wersji 2.30) płynność znacznie spadła. A tutaj niestety jest wymagana. Jeden strzał w drzewo i czeka nas drooga randka z krzywą ramą i pogiętymi błotnikami.ZNag wrote:? Przecież rozpoczynając karierę ma się na koncie tylko 20000$, za które trzeba kupić samochód
Chętnie bym ją zostawił, ale nie będę tolerował skoków przy ustawieniach na minimum tylko dlatego, że dodano refleksy i motion blura. W 2.21 bez tych efektów wszystko śmigało na maxa.Albee wrote:Pozatym rozkład katalogów jest teraz wygodniejszy. Jest też więcej samochodów. Wybór części jest większy przez co jest lepsza dla fanów "dogłębnego" tuningu.
To z oponami to prawda, jednak tablice z tego co wiem dostaje się przy rejestracji, więc się nie liczy a z pasami to raczej wina gry, otwory w siedzeniach są więc zakładam, że pasy też choć ich nie widać. To z pasami może być choć nie o to mi chodziło. Dla ułatwienia powiem, że rozwiązanie zagadki kryje się na screenie "osiągi".SkOdAmAnIaK wrote:Opony wystają poza obrys auta, nie ma tablic rejestracyjnych (?), brak pasów bezpieczeństwa z przodu (ależ kombinuję ). Czy coś jeszcze? Jak tak, to poszukam.
Gram teraz bez kodów w Redline'a. Już wszystko łapię co i jak i gdzie instalować. Mam odpicowanego Einvagena. Kupiony używany za 15'500$. Naprawiony i odciążony. Po wygraniu kilkunastu wyścigów odpicowałam go na maxa. Oto on:
EINVAGEN
ZAWIESZENIE
Na zewnątrz bodykit OCA Tuning
W środku wymieniony cały silnik na nowy z 'shaftami' (nie wiem jak się to po polsku nazywa) od Focer'a - MOC 548KM. Moment obrotowy jest jakiś 'koślawy' ale nie umiem tego zestroić Całe zawieszenie również od Focera WRC.
EINVAGEN
ZAWIESZENIE
Na zewnątrz bodykit OCA Tuning
W środku wymieniony cały silnik na nowy z 'shaftami' (nie wiem jak się to po polsku nazywa) od Focer'a - MOC 548KM. Moment obrotowy jest jakiś 'koślawy' ale nie umiem tego zestroić Całe zawieszenie również od Focera WRC.
Athlon64 X2 5600+ GEIL Ultra 2GB 800mhz
Gainward 7950GT GoldenSample 512DDR3
Gainward 7950GT GoldenSample 512DDR3
Einvagen bardzo ładny, wybór zawieszenia też trafiony. Jest bardzo dobre do lekkich i średnich samochodów. Do cięższych polecami nieco inne. Shaft to NIE UMIEM PISAÆ "PO PROSTU", NIE UMIEM PISAÆ "PO PROSTU", NIE UMIEM PISAÆ "PO PROSTU" wał/wałek np.camshaft-wałek rozrządu, crankshaft-wał korbowy, driveshaft-wał napędowy. I co masz na myśli mówiąc, ze moment obrotowy jest "koślawy"? Jeżeli mi to wyjaśnisz postaram się pomóc. Widzę, że grasz na wersji 2.2.1. Próbowałaś już 2.3.0? Tylko uwaga, zrób kopię sava, bo patchowanie kasuje.
Ładny wóz, KannXia! Ja obiecuję, że jutro po szkole zarzucę sesję zdjęciową mojego nowego muscle cara (model chyba ( ) MC-GT-B). Na razie powiem tylko, że składałem go od podstaw ze złomu, który kupiłem w komisie za grosze. Z oryginału została jedynie naprawiona rama i układ wydechowy (nie wiedziałem, czy go zmieniać, koniec końców zostawiłem seryjny). Na razie powiem tylko, iż wyciągnąłem z niego (nie, Albee, nie pokonałem Cię ) 3485 koni nie zmieniając zbytnio wyglądu, dzięki czemu wygląda dość niepozornie.