textury

Rozmowy na tematy zwi±zane z MM2

Moderators: Frost, Luigi, HQTM-Team

Post Reply
User avatar
sajmon14
HQTM-Team
Posts: 47
Joined: 2008-02-02, 11:09
Location: Poland
Contact:

textury

Post by sajmon14 »

Mam kilka plików w formacie texture i chciałbym je jakoś wsadzić do mm2 ct.Czy jakoś się da??W programie jest chyba taka funkcja ale nie wiem jak te textury tam włożyć
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

sajmon14 wrote:Mam kilka plików w formacie texture
Obawiam się, że nie znam takiego formatu plików. Mógłbyś wyjaśnić jaki to format i jakim programem można zapisywać pliki w tym formacie.
sajmon14 wrote:W programie jest chyba taka funkcja ale nie wiem jak te textury tam włożyć
Dobrze rozumiem, chcesz włożyć tekstury do funkcji ??

Czytajać Twoje pytanie można zapytać, po co chcesz wkładać swoje tekstury do MM2CT ?? MM2CT to nie szuflada 8)

Napisz dokładnie co chcesz osiągnąć, bo niestety z Twojego opisu problemu za wiele nie wynika.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
User avatar
sajmon14
HQTM-Team
Posts: 47
Joined: 2008-02-02, 11:09
Location: Poland
Contact:

Post by sajmon14 »

mam po prostu kilka plików tex wypakowanych programem de ar i chce je jakoś użyć do budowy miasta
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

O stary, szczęka mi opadła jak to przeczytałem. Jeśli chcesz robić miasto to najpierw przydałoby Ci się mieć z czego je zrobić. Tzn mieć modele które posłużą za budynki w mieście.i to takie modele możesz pokrywać teksturami które masz. Miasto się tworzy z obiektów pokrytych teksturami, nie z tekstur. A i tekstury nie są w tex tylko w formacie TARGA (tga).
Z obecną wiedzą radzę rzucić tworzenie miast. Nie dasz rady.
User avatar
sajmon14
HQTM-Team
Posts: 47
Joined: 2008-02-02, 11:09
Location: Poland
Contact:

Post by sajmon14 »

w sumie to przecież można skonwertować
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Co chcesz konwerować? Miasto czy same budynki?
Konwertowanie samych budynków wymagałoby co najmniej zmiany formatu tekstur, ponownego przypisania ich modelowi. Następnie budynek ten trzeba by i tak jeszcze wrzucić do gry i umiejscowić na mapie.
Nie dasz rady.
User avatar
sajmon14
HQTM-Team
Posts: 47
Joined: 2008-02-02, 11:09
Location: Poland
Contact:

Post by sajmon14 »

a nie da sie skonwertować tex do tga??Widziałem taki program do tego na mm2c.com
Grisp
HQTM-Team
Posts: 2105
Joined: 2004-07-16, 16:51
Location: in±d

Post by Grisp »

Na beret Ci same tekstury. Z nich miasta nie zbudujesz. Co to są te TEX-y???
User avatar
Maxoff
HQTM-Team
Posts: 3434
Joined: 2004-07-06, 18:28
Location: Poland
Contact:

Post by Maxoff »

MM2CT potrafi "użyć" zarówno tesktur w formacie TGA jak i TEX, ale miasto to nie tekstury, to obiekty 3D tak jak Grisp napisał.
... You only have to know how to prepare query, google will do the rest ...
... My software ...
... Guide to Punctuation ...
Post Reply